Inloggen

Welkom op www.ADP-thuiswerkplek.nl; de plek waar je alle benodigdheden voor je thuiswerkplek kunt bestellen.

Bezoek je voor de eerste keer deze shop?
Klik dan op "wachtwoord vergeten", dan kom je bij een scherm om je account door middel van het invullen van je gebruikersnaam te activeren. Hierna ontvang je een email om je wachtwoord zelf in te geven en kun je aan de slag!

Login
Wachtwoord vergeten?

Veelgestelde vragen

Algemeen    Bestellen    Levering    Arborichtlijnen    Thuiswerkplek(vergoeding)    Schade, defect en garantie    Beëindiging

Algemeen

Worden de producten mijn eigendom?

Nee, alle thuiswerkmiddelen blijven eigendom van ADP, medewerker krijgt middelen in bruikleen.


Wat mag je kiezen?

Matchende met de opgave in de enquête van ADP kan elke medewerker kiezen voor: - één zit-sta bureau met bladkleur naar keuze, - één Haworth Very Task bureaustoel rugleuning zwart netweave, zitting zwart, het bureau en de bureaustoel zijn van hoge kwaliteit en kunnen tenminste 15-20 jaar meegaan.


Mag ik ook zelf elders artikelen aanschaffen?

Nee, de middelen voor de thuiswerkplek kunnen alleen worden geleend via ATMR/Thuiswerkplek.nl. Zo weten we dat ze aan de Arbo richtlijnen voldoen en hoeft er niet ter plaatse een check plaats te vinden.

Bestellen

Mag ik zelf kiezen wat ik wil?

Jazeker, je mag zelf een keuze maken uit de producten die in de webshop staan. Selecteer items die het thuiswerken voor jou prettiger maken. De producten die in deze webshop staan voldoen aan de Arbo richtlijnen.

Levering

Wanneer worden de spullen geleverd?

Uitlevering vindt plaats in een logische planning voor het verhuisbedrijf. Gemiddeld zit er voor meubilair en toebehoren een levertijd van 8-12 weken op. Voor het aflevermoment van het meubilair wordt een afspraak met jou gemaakt en helpt de monteur bij het monteren. Derksen Verhuizingen zal de planning verzorgen (dochter van AtmR /thuiswerkplek.nl) en zal tijdig contact opnemen m.b.t. het levermoment. 


Vragen of problemen na levering?

Mochten er onverhoopt problemen optreden na levering, of je hebt vragen over bepaalde artikelen, vragen we je om rechtstreeks contact zoeken met onze leverancier AtmR via contact@thuiswerkplek.nl. Binnen 48 uur (weekdagen) zal er dan contact worden opgenomen.


Bij wie kan ik terecht voor vragen betreffende vragen omtrent mijn bestelling of de geleverde items?

Hiervoor kun je contact opnemen met AtmR in Elst; de uitvoerder van Thuiswerkplek.nl, door gebruik te maken van het contactformulier dat je aantreft bij het item “Contact en Service”.  


Maatregelen aangaande het Coronavirus

Wij kunnen ons voorstellen dat je je misschien afvraagt hoe het zit met de komende leveringen van jouw thuiswerkplek, in verband met het coronavirus (COVID-19) en de maatregelen die de overheid heeft ingesteld. Graag geven wij jou duidelijkheid. Onze inzet is om de leveringen van de thuiswerkplekken uit te voeren zoals vermeld. Gezien de actuele situatie rond het coronavirus zijn er aandachtspunten, met wederzijds respect en vertrouwen, van belang.  


Hygiënerichtlijnen

In verband met het Coronavirus volgen wij, ter bescherming van jou en onze medewerkers, de hygiënerichtlijnen van het RIVM. Wij vragen je om deze richtlijnen ook te volgen:
1. Regelmatig handen wassen met water en zeep.
2. Hoesten en niezen in de binnenkant van de elleboog.
3. Gebruik van papieren zakdoekjes.
4. Geen handen schudden (hoezeer wij ook respect voor jou hebben als onze klant).
5. Minimaal 1,5 meter afstand houden tot andere mensen.
Op www.rivm.nl vind je meer informatie over het coronavirus en de RIVM richtlijnen.


Aanwezigheid van zieke personen

Om een soepele levering van jouw thuiswerkplek te kunnen waarborgen, vernemen wij graag uiterlijk vóór aanvang van de levering van jou of er tijdens de levering mensen aanwezig zijn die ziek zijn in de zin van koorts in combinatie met luchtwegklachten. Mail in dat geval naar contact@thuiswerkplek.nl. De levering onder deze omstandigheden kunnen wij dan niet uitvoeren en volgen de instructies van de lokale GGD. Een en ander doet niet af aan ons respect voor jou als klant of andere aanwezigen, maar wij moeten de veiligheid vooropstellen. Voorts zullen we de werkzaamheden uitvoeren waarbij er minimaal 1,5 meter onderlinge afstand mogelijk is tussen jou en onze medewerkers.


Levering uitstellen

Bij ziekte in de zin van koorts in combinatie met luchtwegklachten kan in gezamenlijk overleg worden besloten om de levering van de thuiswerkplek uit te stellen. In dat geval zullen wij hierover nadere afspraken met je maken, zoals het vaststellen van een nieuwe datum.


Terug naar boven

Arborichtlijnen

Wat kan ik doen om lichamelijke klachten bij thuiswerken te voorkomen?

Kijk hiervoor op de pagina ‘Arbo Richtlijnen’ op de webshop.
 

Wat moet ik doen als ik twijfel of mijn werkplek is ingesteld volgens de ergonomische beginselen en Arbo richtlijnen?

Kijk hiervoor op de pagina ‘Arbo Richtlijnen’ op de webshop.
 

Wat als mijn producten niet voldoen aan de Arbo richtlijnen?

De producten die in deze webshop staan voldoen hieraan. 
 

Heb ik een vloerbeschermingsmat nodig?

Dit hangt af van de kwaliteit van de vloer; is de vloerafwerking geschikt voor toepassing van een bureaustoel? Hoe is de kwaliteit van de vloerbedekking; is dit projectkwaliteit en hoe is deze aangebracht op de vloer: gespannen of verlijmd? En wat is de kwaliteit van de harde vloer, bijvoorbeeld laminaat of pvc vloer? Zijn deze ook geschikt voor de toepassing van een bureaustoel? De zwenkwielen van de bureaustoel zijn multifunctioneel; geschikt voor zowel een harde als een zachte (tapijt)vloer.

Schade, defect en garantie

Wat moet ik doen als er iets stuk is gegaan?

De middelen zijn van hoogwaardig kwaliteitsniveau. Mocht er toch iets stuk gaan na deugdelijk gebruik, neem dan contact op met AtmR/thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl.

Beëindiging

Wat gebeurt er als ik tussentijds uit dienst treed?

Als je uit dienst gaat, wordt er door het verhuisbedrijf een afspraak gemaakt om de geleende middelen op te halen. 

Kan ik de producten (deels) inleveren?

Ja, als je je werkplek in je nieuwe woning geen plek kunt geven, worden de in bruikleen gegeven middelen opgehaald. 
 

Krijg ik nieuw meubilair?

De medewerkers die begin december bestellen krijgen allemaal nieuw meubilair. De medewerkers die in 2022 bestellen kunnen gebruikt meubilair krijgen, welke goed gereinigd zijn, waarbij de leeftijd van het meubilair niet ouder is dan december 2021.


Terug naar boven